Lanzarote Dag 1

Vandaag vertrekken voor onze huwelijksreis richting Lanzarote.Onze vlucht gaat om 7.00 uur in de ochtend.we zijn om 4.15 uur opgestaan. De taxi was hier om 5.00 uur. Ons vliegtuig staat klaar:
vliegtuig-staat-klaar

Onze vlucht vertrok op tijd en verliep voorspoedig. We kwamen om 10.20 plaatselijke tijd daar aan (het is daar 1 uur vroeger dan in Nederland).
Net voor de landing konden we al de witte huisjes al zien:
witte-huisjes-vanuit-de-lucht

We zijn er:
aangekomen-in-lanzarote

Nadat we onze koffer hadden zijn we onze huurauto gaan ophalen. Het was een beetje bewolkt en het miezerde wat. Daarna zijn we richting ons hotel Vik coral beach in Playa Blanca gereden. Het was een rit van ongeveer 40 minuten. Onderweg gekeken naar het landschap, bergen en weinig begroeiing. Het landschap was vlakker dan we hadden voorgesteld.
Toen we bij het hotel aankwamen konden we wel al inchecken maar ons appartement was nog niet klaar.
We zijn toen naar het centrum van Playa blanca gereden en hebben daar wat rond gelopen en een ijsje gegeten.
strand-playa-blanca

Na een paar uurtjes zijn we terug gereden en toen was ons appartement klaar. Het was een ruim appartement met kamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers. We zijn toen in de middag ook nog even gaan zwemmen in het zwembad, dit lag recht voor ons appartement dus heerlijk dichtbij.
Daarna zijn we ook nog even langs het water gewandeld voordat we zijn gaan eten.
zonsondergang-eerste-dag

In het hotel was het eten in buffetvorm. Het was niet echt heel lekker en het was lauw eten.
Daarna terug naar het appartement en lekker rustig aan gedaan in de avond.
relaxen-voor-ons-huisje

Op tijd naar bed gegaan omdat we die dag al vroeg op waren.